Saturday, March 29, 2008

POYO KAWIN!!!

Baru-baru ni ade member aku kawin. Name dia Faisal Hamdi a.k.a Mj a.k.a Poyo. Seronok giler dia dapat kawin. Kalu x caye tgk gambar kat bawah tu. Senyum tak ingat nye. Wife dia name Susy Imelda. Dia pun x larat nak layan si mamat yang baru jer jd laki dia ni. Tak caye gak tengok muke Susy kat dalam gambar. Ala-ala muka menyampah gitu. Dah la makan banyak. Memang mamat ni muke tak malu. Kok ye pun lapar cover-cover la sikit. Ape-ape pun aku harap mereka akan bahagia, aman sentosa, berkekalan dan cinta hingga ke akhir hayat. Amin....
Dan lagi satu semoga cepat-cepat dapat anak. Kalu anak lelaki letak nama aku kalu anak perempuan pun letak nama aku jugak. Hehehe!!!





2 comments:

Anonymous said...

aku dah agak dahhhh!
musti kutuk aku nyeeeeeee

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.